actualidad

Synergy consolida el seu servei a Noain amb el sisè tren setmanal i 2000 trens operats

13 FEBR 2020

L'operador logístic Synegy va completar el darrer dilluns 10 de febrer de 2020 el tren número 2000 del seu servei ferroviari Barcelona – Noain, que connecta la Terminal Intermodal de Navarra (TIN) amb la seva Terminal Marítima Hutchison Ports BEST, al Port de Barcelona.

 

La companyia pertany al grup Hutchison Ports, aquest es caracteritza per ser un operador neutral, opera en exclusiva aquest servei des del 2012, any que també van obtenir la concessió per l'exportació de la Terminal TIN situada a Noain (Pamplona).

 

En aquests 2000 trajectes ferroviaris complets, Synergy ha aconseguit evadir 73.000 camions de les carreteres i evitar el consum de més de 100.000 tones d'emissions de CO₂. Aquesta oferta de transport sostenible ha ajudat a Synergy a crear de forma contínua i començar a operar el pròxim dia 2 de març el sisè tren setmanal a Noain.

 

Sygergy, per afegiment, compte amb un servei ferroviari en exclusiva des de BEST fins a la Terminal TCM, Miranda d'Ebro, que va començar l'octubre del 2018, a dia d'avui compte amb 4 serveis setmanals. També ofereix altres serveis nacionals com poden ser els trens a TMZ a Zaragoza, o al Port Sec d'Azuqueca, a Azuqueca d'Henares, i internacionals, amb destinacions com Rotterdam, Amberes o Lyon.

 

D'aquesta manera, l'operador connecta a tots els seus clients amb els serveis marítims directes a tot el món que ofereix la terminal BEST, reduint fins a 11 dies el temps del trànsit que tan afecta al valor de les mercaderies i a la cadena logística de les empreses importadores i exportadores.
 

Coneix els casos d’èxit
Reparació de contenidors

Fem reparacions de contenidors per a les principals navilieres. Això permet evitar devolucions d’equip.

Sector vitivinícola

A banda del transport, col·loquem a l'interior del contenidor mantes tèrmiques i aïllants per transportar els vins.

Omplerta a la terminal

Per a mercaderia que després es carregarà en un tren, ens permet augmentar el nombre de tones per contenidor respecte del camió i reduir el cost per tona.