actualidad

SYNERGY presenta l’oferta dels seus serveis logístics a Miranda de Ebro.

11 JUNY 2019

Barcelona, Espanya 11 de Juny de 2019.

Synergy operador logístic del grup Hutchison Ports, va presentar el passat dijous 6 de juny, els seus serveis logístics a un acte que va tenir lloc a Miranda de Ebro. Durant l’acte, es va comptar amb la presència de l’Excel·lentíssima Senyora Aitana Hernando, alcaldessa de la localitat.

En el transcurs de la presentació, es va parlar de la trajectòria de Synergy. Des dels seus inicis a la Terminal Intermodal de Navarra (TIN) al 2012 com Hutchison Logistics, fins a la consolidació de la nova imatge corporativa, llançada al 2018.


En aquest període, l'activitat de Synergy ha anat en augment, passant d'una freqüència setmanal entre Barcelona i Noain, fins a les 6 freqüències que es realitzen a dia d'avui. A aquest fet, cal sumar-li el recent èxit de la connexió ferroviària entre Barcelona i Miranda de Ebro, que va acabar de consolidar-se quan, fa unes setmanes, l'operador va anunciar la tercera freqüència.

Així mateix, durant l'esdeveniment es va anunciar el nomenament del Pablo García com a nou director general de Synergy.

Synergy ofereix a més dels serveis purament ferroviaris a Madrid, Miranda de Ebro i Saragossa, serveis d'emmagatzematge, de consolidat de contenidors i de transport per carretera, entre d'altres.

Jorge Moreno, Head of Commercial de Hutchison Ports BEST, va destacar que “aquest nou servei representa una aposta del grup Hutchison per al desenvolupament de la cadena logística de la zona de Miranda, i per la seva connexió a través del port de Barcelona amb els principals ports del món.”

Des de Miranda de Ebro, Synergy abasta la zona de Burgos, La Rioja, Vizcaya, Vitòria i Santander, importants zones industrialitzades amb grans empreses importadores i exportadores que s’han unit a l’aposta de Synergy per donar entrada i sortida a les seves mercaderies per al Port de Barcelona fins al Far East i el Middle East. Aquesta aposta els ha representat una disminució del temps de trànsit entre 7 i 20 dies depenent del destí per a les empreses exportadores i fins a 14 dies a les empreses importadores, aportant valor afegit a tota la cadena de subministrament.

Coneix els casos d’èxit
Reparació de contenidors

Fem reparacions de contenidors per a les principals navilieres. Això permet evitar devolucions d’equip.

Sector vitivinícola

A banda del transport, col·loquem a l'interior del contenidor mantes tèrmiques i aïllants per transportar els vins.

Omplerta a la terminal

Per a mercaderia que després es carregarà en un tren, ens permet augmentar el nombre de tones per contenidor respecte del camió i reduir el cost per tona.